Requirements to get Intel label on your system You can request the Intel® logo label for a self-built system with the Intel® Boxed Processor or for your laptop. The Intel® Inside logo label is provided inside each Intel® Boxed Processor at the time of purchase. The "peel-off and apply" label is adhered to the backside of the Warranty Booklet. For resellers, information on how to obtain the Intel Inside® logo label/sticker is available on our corporate website. What's required for me to get a replacement label? You will need to provide Proof of ownership of an Intel® processor and your complete mailing address (for PRC customers, ensure the address is listed using your local language) Start your request using the Support request for Intel® Processor Label Replacement . Follow steps below:- Allow approximately 3-5 business days for a confirmation on receiving your request. Once your proof of purchase has been confirmed, you will receive notice of when the replacement label will be shipped to your provided address.
How to Order Replacement Labels for Self-Built Systems with Intel® Boxed Processor or Laptops
Note The Intel® Processor should be an active product and not discontinued to be qualified to order a replacement, so check End of Interactive Support (EOIS) Processors. Related Products
This article applies to 88 products
システムにインテルのラベルを付けるための要件
ボックス版インテル® プロセッサーを搭載した自社製システム、またはお使いのノートブック PC のインテル®・ロゴ・ラベルをリクエストできます。
Intel® Inside ロゴ・ラベルは、購入時にボックス版インテル® プロセッサー内部に記載されています。「剥がして適用する」ラベルは、保証書の裏側に貼られています。再販業者の場合、Intel Inside®ロゴラベル/ステッカーの入手方法については、当社のコーポレートWebサイトで入手できます。
- PC の交換用プロセッサー・ラベルが必要です。
- 交換用プロセッサー・ラベルの受け取りリクエストは、どこに提出すればよいですか?
交換用ラベルの請求には何が必要ですか?
インテル® プロセッサーの所有証明書と郵便先住所全体を提出する必要があります (中国をお使いの場合は、住所が現地の言語で記載されていることを確認してください)。
ラベルの交換に関するサポートリクエスト を使用してインテル® プロセッサーリクエストを開始します。以下の手順に従ってください。
- まだ登録されていない場合は、アカウントを作成してください。
- [問題の説明] ボックス (下記に表示) にお使いのインテル® プロセッサーの名前と、このリクエストの理由を記入してください。
- [回答の確認] をクリックして、次の手順に進みます。
- [続行] をクリックして 作成をリクエストします。
- 以下のフォームに記入し、請求書、納品書、領収書などの所有権または購入の証明を同封してください。この証明が届かない場合、ラベルを発送することはできません。
- ページの一番下までスクロールし、[リクエストを送信] をクリックします。
リクエストを受け取り次第、確認まで約 3〜5営業日 かかります。購入証明が確認されると、交換用ラベルが指定された住所にいつ発送されるかについての通知が届きます。
手記 | インテル® プロセッサーは現行製品であり、交換品の注文資格を得るために製造中止になっていなければいけませんので、対話型サポート終了 (EOIS) プロセッサーを確認してください。 |